17 January 2010

selesai kursus kawen

Assamualaikum dan Salam Sejahtera...

1. Syukur Alhamdulillah selesai sudah kursus kawen aku hari ni. Kursus kawen tu berlansung selama dua hari dan hari ni hari yang terakhir. Sijil belum dapat lagi, insyaAllah minggu depan baru dapat. Sijil tu pun laku sampai seumur hidup. Pas ni xyahla nak buat lagi.

2. Banyak jugak ilmu yang diberi dalam kursus tu dan banyak jugak yang masih perlu aku perbaiki diri untuk hadapi perkahwinan nanti. Apa pun aku dapat mengetahui segala persediaan yang diperlukan dan apa tanggujawab suami dn isteri.

3. Belajar aku masih belum tamat. Kerja juga masih belum bermula. Perjalanan masih panjang. Selepas kukuh ekonomi dan aku cukup sedia insyaAllah aku akan kawen. Doa2kanlah aku...=)

sekian...

Zulkaranain bin Jalauddin

No comments: