09 January 2010

JPA dah masuk

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

1. Alhamdulillah biasiswa JPA dah masuk. Pagi tadi aku teri mesej dari Bank Islam dan dari kawan aku sendiri menyatakan JPA dah masuk. Selalunya JPA masuk hari Jumaat, tapi kali ni hari Sabtu pula masuk. Xpa yang penting xterlalu lewat. Bagi pelajar UM aku rasa semua pemegang biasiswa JPA dah masuk hari ni tapi xpasti pula dengan U lain. Harap2 dh masuk jugak la.

2. Pagi2 lagi aku dah setelkan yuran aku. Aku keluarkan sedikit wang untuk dimasukan kedalam ASB. Bila sampai pejabat POS, orang kat situ kata ASB xberurus niaga hari Sabtu dan Ahad. Aku xtau perkara ni, hehehe. Aku pun pergi simpan semula duit aku ke dalam Bank Islam. Hari Isnin ni aku pi simpan kalu ada kesempatan.

3. Pada yang dapat biasiswa JPA tu apa lagi, gunala duit tu sebaik mungkin. Kalau enjoy pun jangan sampai lupa nak bayar yuran pulak. Nanti xleh nak sahkan subjek pulak. Baik bayar yuran dulu. Selamat berhujung minggu..=)

sekian...

Zulkarnain bin Jalauddin

1 comment:

Unknown said...

jpa dah masuk yer, renungkan2 dan slmt beramal