31 January 2010

aku dan sofbol

Assalamualaikum dan Salam Sejatera...

1. Semalam aku masuk pertandingan sofbol. Dah abis dah pun semua. Xhebat mana pun kumpulan aku, tapi aku seronok sebab dapat main. Kalah menang aku letak tepi dulu, yang penting boleh main. Aku menjadi catcher dalam team aku.

2. Training haritu pun xlama, xbrapa cukup orang, abis semua roomate aku ajak join. Permainan sofbol ni best tapi kurang sambutan, bila ajak main semua bg alasan xreti. Belajar belum lagi dah kata xreti. Kadang2 bosan mendengar alasan tu.

3. Selepas tamat perlawanan tu nama aku dipanggil untuk pergi ke pemilihan Sofbol MASUM. Mereka minta no tepon. Aku bagi no tepon aku tapi aku xdapat nak join la sebab aku dah final year. InsyaAllah bulan 5 nnti dah abis belajar. Aku lupakan sahaja. Kalau aku 1st year pasti aku pergi join.





4. Sofbol dah abis.. InsyaAllah minggu depan trek dan padang plak. Sampai masa aku masuk dlm blog.

sekian...

Zulkarnain bin Jalauddin

No comments: