09 September 2008

UMNO parti perkauman?????

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...

gempar jugak bila aku tengok sidang media ketua bahagian UMNO bukit bendera kecoh semalam...sampai koyak gambar Tan Sri Dr Koh Tsu Koon..bukan tu je, dengan wartawan pun dia bertekak..apa cerita ni..beginikah pemimpin melayu yang kita bangga2kan yang lahirnya dari UMNO...org lain akan hilang hormat pada bangsa melayu sekiranya pemimpin melayu bersikap begini..pilihla cara penyelesaian yang baik..

tengok video ni

3 comments:

FIK said...

aku berminat nak komen pasal video ulama (kaitan soal ramalan tu). klo org yg meramal, mcm en.khalid calon BN tu meramalkan kemenangannya dianggap kufur oleh para ulama (xpasti ulama tubermotifkan politik), persoalannya, ADAKAH MERAMAL/MENGJANGKA PENUBUHAN KERAJAAN BARU OLEH AHLI POLITIK TERTENTU DIANGGAP KUFUR? BAGAIMANA DENGAN PENYOKONG2 NYA?KUFURKAH MEREKA!!!!!

FIK said...

silap.bkn en khalid, en.arif syah

Unknown said...

salam,
tak salah meramal..tapi apa yang arif syah cakap tu...based on kepercayaan kaum lain...please make it clear ....yang arif syah cakap tu...the dialog is: "mengikut kaedahnya...." kaedah apa? surely feng shui is it? so....up to u... :) pada akhirnya kita semua sujud pada satu kiblat yang sama..