16 June 2008

berenti kerja

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...

harini hari pertama aku rilex..aku dah berenti kerja kat pizza hut tu.aku berenti sebab aku nak tumpu pada pelajaran plak..exam pun dah dekat..klu ashik nak keja je nnti study pun ntah ke mana..aku n sham je brenti sorang lagi elie xbrenti tapi dia amik cuti je..

rasa sedih pun ada, rasa seronok pun ada bila nak brenti kerja ni..sedihnya sbb xdpt nak makan pizza free lagi,hahaha....sedih gak kna pisah dengan staf2 pizza tu walaupun kerja dua miggu je..seronoknya sbb xyah dok pk kerja dah..xletih..hehehe, bleh pi main futsal ke jogging ke waktu petang2..

aku rasa teharu jgk dengan staf2 pizza hut kt situ sbb depa semua buat parti kat aku n sham sempena nak brenti kerja..depa bli kek, siap buat bihun goreng lagi..rasa btul2 terharu..aku n sham keja lebih kurang dua mggu je, tp mmg depa semua baik2 n ramah, mcm family..depa pun terasa gak bila aku n sham nak brenti,dah kurang sikit staf..seronok pengalaman aku keja kt pizza tu walaupun sekejap je..


*ni la kek yg aku cerita td









click sini nak tgk gambar lagi

2 comments:

Anonymous said...

ko keje ke...
asal xckp..
leh aku g pizza bangsar 2..
dapt sket diskaun kn
heheheheeh
neway
gud luck tok korg betiga..
exam mggu dpn kn..

Anonymous said...

lpe nk bgtau
aku farkhana...hehehehehe
=)